150/70ZR18 (70W) TL rearREIF BS BT016 za
Popis zboží:
Battlax BT 016 Pro Přední a zadní kola nového modelu Battlax BT 016 Pro jsou vybavena známými technologiemi vícevrstvé směsi Bridgestone. Na obou kolech jsou použity dvě různé pryžové směsi s využitím procesu 3LC (Three Layer Compound): Směs ve středu běhounu zajišťuje dobrý přenos brzdné síly na předním kole a vysokou trakci a kilometrový výkon na zadním kole, zatímco směs pryže na rameni pneumatiky je zodpovědná za maximální přilnavost v náklonu. Směsi pryže použité v pneumatice BT 016 Pro byly kompletně přepracovány a umožňují další zlepšení přilnavosti za mokra a zároveň zvyšují kilometrový výkon. Používají se technologie "Silica Rich EX" (zvýšený obsah oxidu křemičitého ve směsi) a "RC Polymer". "RC Polymer" podporuje efekt oxidu křemičitého a zároveň řídí změny pryžové směsi v závislosti na teplotě. Konstrukce předního a zadního kola je založena na osvědčené platformě HTSPC (High Tensile Super Penetrated Cord) společnosti Bridgestone s ocelovým pásem MSB (Mono Spiral Belt). Díky této konstrukci je optimalizována kontrola skluzu a věrnost linie v zatáčkách, aniž by to bylo na úkor dobrého tlumení nárazů. Zvýšená tuhost konstrukce pomáhá udržovat stálou kontaktní plochu a stabilitu při vysokých rychlostech. Profil modelu Battlax BT 016 Pro zůstal ve srovnání s modelem BT 016 nezměněn.Upozornění:
Pouze na zvláštní objednávku. Neplatí uvedené datum dodání!
Popis originál:
Battlax BT 016 Pro Vorder- und Hinterrad des neuen Battlax BT 016 Pro verfügen über die bekannten Bridgestone Multi-Layer-Compound-Technologien. An beiden Rädern werden jeweils zwei verschiedene Gummimischungen im 3LC-(Three Layer Compound-) Verfahren verbaut: Die Mischung in der Mitte der Lauffläche sorgt für gute Bremskraftübertragung am Vorderrad bzw. für hohe Traktion und Laufleistung am Hinterrad, die Gummimischung auf der Reifenschulter ist zuständig für maximale Haftung in Schräglage. Die im BT 016 Pro verwendeten Gummimischungen wurden völlig neu entwickelt und verleihen dem BT 016 Pro eine weiter verbesserte Nasshaftung, zugleich erhöhen sie die Laufleistung. Dabei kommen die Technologien „Silica Rich EX“ (erhöhter Silica-Anteil in der Mischung) und „RC Polymer“ zum Einsatz. „RC Polymer“ unterstützt den Silica-Effekt und kontrolliert gleichzeitig die temperaturabhängige Veränderung der Gummimischung. Der Aufbau von Vorder- und Hinterrad basiert auf Bridgestones bewährter HTSPC-Plattform (High Tensile Super Penetrated Cord) mit MSB-Stahlgürtel (Mono Spiral Belt). Dank dieses Aufbaus werden das Kontrollieren von Slides und die Linientreue in Kurven optimiert, ohne auf gute Stoßdämpfung verzichten zu müssen. Die erhöhte Steifigkeit der Konstruktion hilft, eine gleichbleibende Kontaktfläche und Stabilität bei hohen Geschwindigkeiten zu erhalten. Das Profil des Battlax BT 016 Pro blieb im Vergleich zum BT 016 unverändert.
Odrezovač - Odstraňovač rzi nádrží - Fertan - účinné řešení pro odstranění koroze
Hledáte spolehlivé řešení pro odstranění rzi z nádrží a ocelových dílů? S odstraňovačem rzi z >>
Opravy a lepení plastů karoserie motocyklů pomocí lepidel
Plasty na motocyklech jsou náchylné na poškození a opotřebení, což může být částým problémem pro majitele motocyklu. >>
Čistič karburátorů a čistič karburátorů motocyklů pro jarní údržbu
Hledáte účinný způsob, jak odstranit nečistoty a usazeniny ve vašem karburátoru? S čističem karburátorů JMC >>