160/60ZR17 (69W) TL zadníPneumatika Bridgestone BT016 pro
Popis zboží:
Battlax BT 016 Pro Přední a zadní kola nového modelu Battlax BT 016 Pro jsou vybaveny dobře známými vícevrstvými složenými technologiemi Bridgestone. Obě kola jsou vybavena dvěma různými kaučukovými sloučeninami v procesu 3LC (Three Layer Compound): Směs uprostřed běhounu zajišťuje dobrý přenos brzdné síly na předním kole nebo vysokou trakci a ujetý kilometr na zadním kole, přičemž gumová směs na rameni pneumatiky odpovídá za maximální přilnavost v nakloněné poloze. Kaučukové směsi použité v BT 016 Pro byly kompletně přestavěny, čímž se BT 016 Pro ještě lépe přilnavá za mokra a zároveň zvyšuje počet kilometrů. Používají se technologie "Silica Rich EX" (zvýšený obsah oxidu křemičitého ve směsi) a "RC Polymer". "RC polymer" podporuje účinek oxidu křemičitého a současně řídí změnu kaučuku závislou na teplotě. Konstrukce předních a zadních kol je založena na osvědčené platformě High Tensile Super Penetrated Cord (HTSPC) společnosti Bridgestone s ocelovým pásem MSB (Mono Spiral Belt). Díky této struktuře jsou ovládání skluzů a věrnost čáry optimalizovány v křivkách, aniž by se muselo opustit dobré tlumení nárazů. Zvýšená tuhost konstrukce pomáhá udržovat konzistentní kontaktní povrch a stabilitu při vysokých rychlostech. Profil Battlax BT 016 Pro zůstal ve srovnání s BT 016 nezměněn.Popis originál:
Battlax BT 016 Pro Vorder- und Hinterrad des neuen Battlax BT 016 Pro verfügen über die bekannten Bridgestone Multi-Layer-Compound-Technologien. An beiden Rädern werden jeweils zwei verschiedene Gummimischungen im 3LC-(Three Layer Compound-) Verfahren verbaut: Die Mischung in der Mitte der Lauffläche sorgt für gute Bremskraftübertragung am Vorderrad bzw. für hohe Traktion und Laufleistung am Hinterrad, die Gummimischung auf der Reifenschulter ist zuständig für maximale Haftung in Schräglage. Die im BT 016 Pro verwendeten Gummimischungen wurden völlig neu entwickelt und verleihen dem BT 016 Pro eine weiter verbesserte Nasshaftung, zugleich erhöhen sie die Laufleistung. Dabei kommen die Technologien „Silica Rich EX“ (erhöhter Silica-Anteil in der Mischung) und „RC Polymer“ zum Einsatz. „RC Polymer“ unterstützt den Silica-Effekt und kontrolliert gleichzeitig die temperaturabhängige Veränderung der Gummimischung. Der Aufbau von Vorder- und Hinterrad basiert auf Bridgestones bewährter HTSPC-Plattform (High Tensile Super Penetrated Cord) mit MSB-Stahlgürtel (Mono Spiral Belt). Dank dieses Aufbaus werden das Kontrollieren von Slides und die Linientreue in Kurven optimiert, ohne auf gute Stoßdämpfung verzichten zu müssen. Die erhöhte Steifigkeit der Konstruktion hilft, eine gleichbleibende Kontaktfläche und Stabilität bei hohen Geschwindigkeiten zu erhalten. Das Profil des Battlax BT 016 Pro blieb im Vergleich zum BT 016 unverändert.
Odrezovač - Odstraňovač rzi nádrží - Fertan - účinné řešení pro odstranění koroze
Hledáte spolehlivé řešení pro odstranění rzi z nádrží a ocelových dílů? S odstraňovačem rzi z >>
Opravy a lepení plastů karoserie motocyklů pomocí lepidel
Plasty na motocyklech jsou náchylné na poškození a opotřebení, což může být částým problémem pro majitele motocyklu. >>
Čistič karburátorů a čistič karburátorů motocyklů pro jarní údržbu
Hledáte účinný způsob, jak odstranit nečistoty a usazeniny ve vašem karburátoru? S čističem karburátorů JMC >>