Kondenzátor Tourmax
Popis zboží:
Kondenzační jednotka Tourmax Vyrobeno v Japonsku Vysoce kvalitní náhradní díly v původní kvalitě. Forma a funkce odpovídají původní části. Kapacitní jednotky se používají vedle zapalovacích cívek jako další zapalovací systém zapalování akumulátoru. Jsou speciálně navrženy pro výkonné motory, které vyžadují silnou jiskru. Tím je zajištěno, že palivová směs ve válci je vždy zapálena ve správný čas. Kondenzátory jsou pro tento proces vhodnější než zapalovací cívky. Zapalovací cívka funguje pouze jako transformátor, protože kondenzátor dodává primární okruh s velmi vysokým napětím (asi 400 V). Takzvaný tyristor (polovodičová součást) přebírá v takovém "procesu" nakládání a vykládání zařízení pro uchovávání energie z kondenzátoru. Proud může proudit jen tehdy, když je kladný pól na anodě a záporný pól je na katodě. Průchod elektřiny je možný pomocí "brány". Potřebný "hradlový puls" může být například napájen rozpojovacím kontaktem. Jakmile je tyristor zapálený, uložené napětí v kondenzátoru se vypouští přes primární stranu zapalovací cívky; proud se snižuje a proudový proud je blokován polovodičem. Zatímco navíjení zapalovací cívky, procházející proudem, vyvolává v sekundárním vinutí vysoký napěťový nárůst. To pak přeskočí jako jiskra na elektrody zapalovací svíčky. výhody: - silné a stálé jiskry - rezervy vysokého zapáleného napětí - lepší spalování - větší výkonUpozornění:
Pouze omezený počet tohoto zboží
Popis originál:
Kondensator Einheit Tourmax Made in Japan Qualitativ hochwertiges Ersatzteil in Originalqualität. Form und Funktion entsprechen dem Originalteil. Kondensator-Einheiten werden neben Zündspulen als weiteres Zündsystem von Batteriezündanlagen eingesetzt. Sie wurden speziell für leistungsstarke Motoren entwickelt, die einen kräftigen Zündfunken benötigen. Somit wird gewährleistet, dass das Kraftstoffgemisch im Zylinder stets zum richtigen Zeitpunkt entzündet wird. Kondensatoren sind für diesen Vorgang besser geeignet als Zündspulen. Die Zündspule agiert nur noch als Transformator, da der Kondensator den primären Stromkreis mit einer sehr hohen Spannung versorgt (ca. 400 V). Ein so genannter Thyristor (Halbleiterbauelement) übernimmt in solch einem „Prozess“ das Be- und Entladevorgang des Energiespeichers vom Kondensator. Strom kann nur dann fließen, wenn der Pluspol an der Anode und der Minuspol an der Kathode liegt. Der Durchlass von Strom wird dabei durch das „Gate“ ermöglicht. Der notwendige „Gate-Impuls“ kann zum Beispiel von einem Unterbrecherkontakt geliefert werden. Ist der Thyristor erst einmal gezündet, wird die gespeicherte Spannung im Kondensator über die Primärseite der Zündspule entladen; die Stromstärke sinkt und der Stromfluss wird durch den Halbleiter gesperrt. Währenddessen induziert die Wicklung der Zündspule, welche mit Strom durchflossen wird, einen Hochspannungsstoß innerhalb der Sekundärwicklung. Dieser springt dann als Zündfunke an den Elektroden der Zündkerze über. Vorteile: - kräftige und konstante Zündfunken - hohe Zündspannungsreserven - bessere Verbrennung - mehr Leistung
Odrezovač - Odstraňovač rzi nádrží - Fertan - účinné řešení pro odstranění koroze
Hledáte spolehlivé řešení pro odstranění rzi z nádrží a ocelových dílů? S odstraňovačem rzi z >>
Opravy a lepení plastů karoserie motocyklů pomocí lepidel
Plasty na motocyklech jsou náchylné na poškození a opotřebení, což může být částým problémem pro majitele motocyklu. >>
Čistič karburátorů a čistič karburátorů motocyklů pro jarní údržbu
Hledáte účinný způsob, jak odstranit nečistoty a usazeniny ve vašem karburátoru? S čističem karburátorů JMC >>