Kondenzátor Tourmax
Popis zboží:
Kondenzátorová jednotka Tourmax Vyrobeno v Japonsku Kvalitní náhradní díl v originální kvalitě. Forma a funkce odpovídají původní části. Kromě zapalovacích cívek se kondenzátorové jednotky používají jako další zapalovací systém pro zapalovací systémy baterií. Byly speciálně vyvinuty pro výkonné motory, které vyžadují silnou zapalovací jiskru. Tím je zajištěno, že palivová směs ve válci je vždy zapálena ve správný čas. Kondenzátory jsou pro tento proces vhodnější než zapalovací cívky. Zapalovací cívka nyní funguje pouze jako transformátor, protože kondenzátor napájí primární obvod velmi vysokým napětím (přibližně 400 V). Takzvaný tyristor (polovodičová součástka) přebírá v takovém „procesu“ proces nabíjení a vykládky zásobníku energie z kondenzátoru. Proud může proudit pouze tehdy, je-li kladný pól na anodě a záporný pól je na katodě. Průchod elektřiny je umožněn „bránou“. Potřebný „hradlový impuls“ může být dodán například přerušovacím kontaktem. Jakmile je tyristor vypálen, uložené napětí v kondenzátoru je vybito přes primární stranu zapalovací cívky; proudová intenzita klesá a proudový tok je blokován polovodičem. Mezitím vinutí zapalovací cívky, kterým proud protéká, vyvolá v sekundárním vinutí vysokonapěťový ráz. To potom skočí jako jiskra na elektrody zapalovací svíčky. Výhody: - výkonné a konstantní jiskry - vysoké rezervy napětí zapalování - lepší spalování - EfektivnějšíUpozornění:
Pouze omezený počet tohoto zboží
Popis originál:
Kondensator Einheit Tourmax Made in Japan Qualitativ hochwertiges Ersatzteil in Originalqualität. Form und Funktion entsprechen dem Originalteil. Kondensator-Einheiten werden neben Zündspulen als weiteres Zündsystem von Batteriezündanlagen eingesetzt. Sie wurden speziell für leistungsstarke Motoren entwickelt, die einen kräftigen Zündfunken benötigen. Somit wird gewährleistet, dass das Kraftstoffgemisch im Zylinder stets zum richtigen Zeitpunkt entzündet wird. Kondensatoren sind für diesen Vorgang besser geeignet als Zündspulen. Die Zündspule agiert nur noch als Transformator, da der Kondensator den primären Stromkreis mit einer sehr hohen Spannung versorgt (ca. 400 V). Ein so genannter Thyristor (Halbleiterbauelement) übernimmt in solch einem „Prozess“ das Be- und Entladevorgang des Energiespeichers vom Kondensator. Strom kann nur dann fließen, wenn der Pluspol an der Anode und der Minuspol an der Kathode liegt. Der Durchlass von Strom wird dabei durch das „Gate“ ermöglicht. Der notwendige „Gate-Impuls“ kann zum Beispiel von einem Unterbrecherkontakt geliefert werden. Ist der Thyristor erst einmal gezündet, wird die gespeicherte Spannung im Kondensator über die Primärseite der Zündspule entladen; die Stromstärke sinkt und der Stromfluss wird durch den Halbleiter gesperrt. Währenddessen induziert die Wicklung der Zündspule, welche mit Strom durchflossen wird, einen Hochspannungsstoß innerhalb der Sekundärwicklung. Dieser springt dann als Zündfunke an den Elektroden der Zündkerze über. Vorteile: - kräftige und konstante Zündfunken - hohe Zündspannungsreserven - bessere Verbrennung - mehr Leistung
Odrezovač - Odstraňovač rzi nádrží - Fertan - účinné řešení pro odstranění koroze
Hledáte spolehlivé řešení pro odstranění rzi z nádrží a ocelových dílů? S odstraňovačem rzi z >>
Opravy a lepení plastů karoserie motocyklů pomocí lepidel
Plasty na motocyklech jsou náchylné na poškození a opotřebení, což může být částým problémem pro majitele motocyklu. >>
Čistič karburátorů a čistič karburátorů motocyklů pro jarní údržbu
Hledáte účinný způsob, jak odstranit nečistoty a usazeniny ve vašem karburátoru? S čističem karburátorů JMC >>