logotyp

Regulátor/usměrňovačalternativa 7001789/7000126

Množství
ks  
Cena
4 365,66 Kč bez 21% DPH
(5 282,45 Kč včetně 21% DPH)
Dostupnost
Skladem u dodavatele (7-10 dnů)
Kód zboží
700.00.79
EAN
EAN: 4043981098273

Popis zboží:

Regulátor / usměrňovač s technologií MOSFET   Náhradní díl v původní kvalitě   Tato nová technologie obnovila koncepci třífázových regulátorů žebříku. Již řadu let používají tato zařízení křemíkové řízené usměrňovače (SCR), které pohánějí nadbytečnou energii z generátoru na zem, čímž udržují napětí baterie stabilní.    To bylo obecně přijato a ukázalo se jako adekvátní pro malé a střední velikosti generátorů v motorech s vnitřním spalováním. Nicméně nová regulační technologie založená na tranzistorech MOSFET se stává stále oblíbenější pro lepší výkon a mnoho dalších zajímavých výhod oproti SCR.    Poptávka po energii v moderních motocyklech a ATV se dnes zvyšuje použitím dalších elektronických modulů, jako je vstřikovací systém, vysoce účinné osvětlení, řada příslušenství atd. Stále více. To znamená, že velké množství energie přichází z generátoru a regulační spínač SCR nebude schopen ho ovládat.    Hlavním důvodem je nízká energetická účinnost, vnitřní ztráty regulátoru vedou k přehřátí a předčasnému poškození, když proudy větší než 35A jsou vedeny přes regulátor. Výsledkem je, že technologie SCR dosáhla limitu a proto se nedoporučuje u velkých vozidel s vysokou spotřebou energie.    Za účelem vyřešení výše uvedeného problému bylo nutné snížit ztráty v okruhu. Když je SCR aktivní (generátor proud k zemi), tam je vysoký pokles dopředného napětí (asi 1.5V @ 35A), protože to funguje jako výkonová dioda. Když se proud zvyšuje, ztráta energie (např. Teplo) se zvyšuje paralelně.   ZTRÁTA JEDNOTKY (W) = TRUP AKTUÁLNÍ (A) X ZTRÁTA NAPÁJENÍ (V) výhody: - ŘÍDÍCÍ ZAŘÍZENÍ S 3-FÁZOVÝM ZÁVITEM S VYSOKÝM ENERGETICKOU ÚČINNOSTÍ - VÝSTUPNÍ NAPÁJENÍ DO 50A - PŘESNÉ ELEKTRONICKÉ OVLÁDÁNÍ BATERIÍHO NAPĚTÍ ZABRÁNUJE UŽÍVATELU ZAPNUTÍ - Nižší vytápění vede k vyššímu životu - REŽIM NASTAVENÍ NÍZKÁ NAPĚTÍ, POKUD VOZIDLO NENÍ POUŽITO Na rozdíl od jiných tranzistorů mohou být tranzistory MOSFET navrženy jako napěťově řízené spínače, protože zcela odlišná polovodičová architektura je činí efektivnějšími při manipulaci s energií.    Když se používají, chovají se jako nízkonapěťový vysokoproudý odpor, který vede celý přebytečný proud generátoru do země. V důsledku toho je pokles napětí velmi nízký (méně než +/- 0,2V @ 35A) a ztráta výkonu je drasticky snížena. To má přímý vliv na nižší vytápění zařízení a dlouhou životnost regulátoru.    Technologie MOSFET se v posledních letech neustále zlepšuje kvůli širokému uplatnění v oblasti spotřební a průmyslové elektroniky. Integrovaná technologie polovodičů nabízí vyšší zatížení v omezeném prostoru s vynikající účinností. Navíc umožňují rychlejší spínání, vyšší spolehlivost a lepší kontrolu při těžkých zátěžích.    Výkon usměrňovače diody je dalším důležitým faktorem, pokud jde o rozptyl výkonu. Vzhledem k tomu, že všechny výstupní proudy proudí skrz je, musí nabídnout obrovskou robustnost a stabilitu, stejně jako efektivní řízení proudu. Naše MOSFET regulátory používají vysoce účinné proudové usměrňovače s extrémně nízkými napětími, které zabraňují přehřátí a splňují výše uvedené požadavky.    Interní regulátor byl kompletně přepracován tak, aby odpovídal požadavkům tranzistoru MOSFET. Napětí baterie je neustále monitorováno tak, aby odpovídalo výstupnímu proudu v různých situacích spotřeby. Nové elektronické řízení zabraňuje použití vedení zapalování, snižuje počet připojení a zjednodušuje kabelovou topologii. Má také nízkou spotřebu energie v pohotovostním režimu, což vede k velmi malému vybití baterie při nepoužívání vozidla.    Tato nová technologie umožňuje zvýšit výstupní výkon regulátoru až na 50A při zachování vynikající regulace napětí. Další výhody, jako je snížené vytápění, vysoká účinnost a pokročilé elektronické řízení, činí tento nový regulátor první volbou pro řízení akumulátorového cyklu vašeho vozidla.

Popis originál:
Regler/Gleichrichter mit MOSFET Technologie   Ersatzteil in Originalqualität   Diese neue Technologie hat das Konzept der Drei-Phasen-Leiter-Regler erneuert. Seit vielen Jahren verwendeten diese Geräte Silicon kontrollierte Gleichrichter (SCR), um die übermäßige Energie aus dem Generator zur Masse zu leiten und so die Batteriespannung konstant halten zu können.     Dies wurde allgemein akzeptiert und erwies sich für kleine und mittlere Generatoren in Verbrennungsmotoren adäquat. Allerdings wird die neue Regler-Technologie basierend auf MOSFET-Transistoren immer beliebter wegen besserer Leistung und vieler anderer interessanter Vorteile gegenüber dem SCR.     Der Energiebedarf in modernen Motorrädern und ATV steigt heutzutage durch die Verwendung zusätzlicher Elektronik-Module wie Einspritzanlage, hocheffiziente Beleuchtung, zahlreichem Zubehör usw. immer stärker an. Dies bedeutet eine große Menge Energie die aus dem Generator kommt und der SCR-Shunt-Regler ist nicht in der Lage, diese noch zu regeln.     Hauptgrund ist die niedrige Energieeffizienz, die internen Verluste des Reglers führen zu einer Überhitzung und vorzeitigen Schäden, wenn Ströme größer als 35A über den Regler geleitet werden. Infolgedessen hat die SCR-Technologie ein Limit erreicht und wird deshalb für große Fahrzeuge mit hohem Energieverbrauch nicht empfohlen.     Um dieses vorher erwähnte Problem zu lösen, war es notwendig, die Verluste in der Schaltung zu verringern. Wenn der SCR aktiv ist (Generator Strom auf Masse), kommt es zu einem hohen Spannungsabfall in Durchlassrichtung (ca. 1.5V @ 35A), da er wie eine Leistungsdiode funktioniert. Wenn der Strom nun steigt, wächst parallel die Verlustleistung (z.B. Wärme) an.   VERLUSTLEISTUNG DES GERÄTS (W) = DURCHLASSSTROM (A) X SPANNUNGSABFALL (V)   Vorteile: - 3-PHASEN-SHUNT-REGLER MIT HOHER ENERGIEEFFIZIENZ - AUSGANGSLEISTUNG BIS ZU 50A - PRÄZISE ELEKTRONISCHE STEUERUNG DER BATTERIESPANNUNG VERHINDERT ZÜNDAUSSETZER - GERINGERE HITZEENTWICKLUNG FÜHRT ZU HÖHERER LEBENSDAUER - LOW-POWER STANDBY-MODUS WENN FAHRZEUG NICHT BENUTZT WIRD   Im Gegensatz zu anderen Transistoren, können MOSFET-Transistoren als spannungsgesteuerte Schalter ausgeprägt werden, denn durch eine komplett unterschiedliche Halbleiter-Architektur werden sie effizienter im Umgang mit der Energie.     Beim Benutzen verhalten sie sich wie ein Widerstand mit geringem Nennwert für hohe Ströme, der all den überschüssigen Strom des Generators in die Masse leitet. Dadurch ist der Spannungsabfall sehr gering (weniger als +/-0,2V @ 35A) und die Verlustleistung wird drastisch verringert. Dies wirkt sich direkt auf geringere Erwärmung des Geräts und lange Lebensdauer des Reglers aus.     Die MOSFET-Technologie wurde wegen ihrer breiten Anwendung in der Verbraucher- und Industrieelektronik in den letzten Jahren kontinuierlich verbessert. Die Halbleiter-Integrationstechnik bietet eine höhere Belastbarkeit in reduzierten Platzverhältnissen mit ausgezeichnetem Wirkungsgrad. Darüber hinaus ermöglichen sie ein schnelleres Schalten, höhere Zuverlässigkeit und eine bessere Kontrolle bei hoher Beanspruchung.     Die Gleichrichter Dioden-Leistung ist ein weiterer wichtiger Faktor, wenn es um Verlustleistung geht. Weil all der Ausgangsstrom durch sie fließt, müssen sie sowohl große Robustheit und Stabilität, als auch eine effiziente Stromsteuerung bieten. Unsere MOSFET-Regler verwenden hochstromverbesserte Gleichrichter-Dioden mit extrem niedrigen Spannungsabfall, die dazu beitragen, Überhitzung zu vermeiden und die vorher erwähnten Anforderungen zu treffen.     Der interne CONTROLLER wurde komplett überarbeitet, um ihn an die Anforderungen des MOSFET Transistors anzupassen. Die Batteriespannung wird ständig überwacht, um den Ausgangsstrom an die verschiedenen Verbrauchssituationen anzupassen. Die neue elektronische Steuerung vermeidet die Verwendung der Zündungsleitung, verringert die Zahl der Anschlüsse und vereinfacht die Kabel-Topologie. Sie verfügt außerdem über einen niedrigen Energieverbrauch im Standby-Modus, der eine nur sehr geringe Entladung der Batterie zur Folge hat, wenn das Fahrzeug nicht benutzt wird.     Diese neue Technologie ermöglicht also die Ausgangsleistung des Reglers bis 50A zu erhöhen und dabei eine hervorragende Spannungsregulierung zu haben. Zusätzliche Vorteile wie reduzierte Erwärmung, hohe Effizienz und erweiterte elektronische Steuerung machen aus diesem neuen Regler die erste Wahl, um den Batteriekreislauf Ihres Fahrzeugs zu steuern.

Odrezovač - Odstraňovač rzi nádrží - Fertan - účinné řešení pro odstranění koroze
Hledáte spolehlivé řešení pro odstranění rzi z nádrží a ocelových dílů? S odstraňovačem rzi z >>


Opravy a lepení plastů karoserie motocyklů pomocí lepidel
Plasty na motocyklech jsou náchylné na poškození a opotřebení, což může být  částým problémem pro majitele motocyklu. >>


Čistič karburátorů a čistič karburátorů motocyklů pro jarní údržbu
Hledáte účinný způsob, jak odstranit nečistoty a usazeniny ve vašem karburátoru? S čističem karburátorů JMC >>


Moto-díly, doplňky
www.motodily-doplnky.cz

ALS-Euro s.r.o.

Boleslavská 1905/7

130 00 Praha 3 - Vinohrady

Obchodní podmínky

KONTAKT

Registrace pro motoservisy

Novinky
ODKAZY, PARTEŘI:

www.lesnicke-potreby.cz
Nákupní košík
položek v košíku: 0
peněz v košíku: 0 Kč
Do dopravy zdarma zbývá: 3 000 Kč

Created by © 2022 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek